REKLAMACIJE

 

  • U skladu sa članom 55. Zakona o zaštiti potrošača (Sl. Glasnik RS, broj 62/2014)

    preduzeće NJM AUTONET DOO KNJAŽEVAC

    izdaje:

     

    OBAVEŠTENJE

     

    O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJA

     

    Potrošač može da izjavi reklamaciju usmeno, pismenim putem, besplatnim pozivom na
    broj telefona 0800 030 305 ili elektronskim putem, slanjem e-maila na adresu dobavljača reklamacije@njmautonet.rs, a sve to u objektu na adresi Knjaževac, Džervinska br. 9 uz obaveznu dostavu računa.

     

    Reklamacije se dostavlavljaju u toku radnog vremena, od 09 - 17h, prisutnom radniku.

     

    Ukoliko NJM AUTONET odbije reklamaciju, potrošač ima pravo da pokrene postupak vansudskog rešavanja spora pred nadležnim telom.

     

     

    Odgovorno lice

     

    Sandra Vidojković

  •  

     

    • Kontakt

       

      Društvo sa ograničenom odgovornošću NJM AUTONET Knjaževac

      19350 Knjaževac

      Džervinska 9

       

      PIB: 109653016

      Matični broj: 21217751

    • Korisnički servis

       

      BESPLATNI BROJ

       

      0800 030 305