REKLAMACIJE
-
U skladu sa članom 55. Zakona o zaštiti potrošača (Sl. Glasnik RS, broj 62/2014)
preduzeće NJM AUTONET DOO KNJAŽEVAC
izdaje:
OBAVEŠTENJE
O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJA
Potrošač može da izjavi reklamaciju usmeno, pismenim putem, besplatnim pozivom na
broj telefona 0800 030 305 ili elektronskim putem, slanjem e-maila na adresu dobavljača reklamacije@njmautonet.rs, a sve to u objektu na adresi Knjaževac, Džervinska br. 9 uz obaveznu dostavu računa.Reklamacije se dostavlavljaju u toku radnog vremena, od 09 - 17h, prisutnom radniku.
Ukoliko NJM AUTONET odbije reklamaciju, potrošač ima pravo da pokrene postupak vansudskog rešavanja spora pred nadležnim telom.
Odgovorno lice
Sandra Vidojković
-
Dokumenta
Rešenje o formiranju savetodavnog tela
-
Kontakt
Društvo sa ograničenom odgovornošću NJM AUTONET Knjaževac
19350 Knjaževac
Džervinska 9
PIB: 109653016
Matični broj: 21217751
-
Korisnički servis
BESPLATNI BROJ
0800 030 305